Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 162
Pokaż wszystkie komentarzeZapłon wykluczyłem, bo niadawno był ustawiany przez znajomego ( choć z trudem, jakies kfiatki z nim są że brakuje miejsca zeby ustawic kat wyprzedzenia ). A wykluczam tą możliwość bo jak byl przestawiony to zawsze strzelala z wydecvhu a nei strzela i byl problem z odpaleniem jej a teraz zimna odpala na ssaniu od drugiego kopa, a w miare ciepla od pierwszego bez ssania... Tylko tebn spadek mocy w 2 osoby, szczególnie pod górę... moze dostaje zbyt malo paliwa? Jeden znajomy mowil ze skoro ciezko bylo ustawic zaplon i traci moc to moze dostala luzów na wale albo poszedl tam zimering, to wchodzi w rachube??
OdpowiedzUszczelniacze na wale raczej bym wykluczył bo byłby problem w uruchomieniu ( lewe powietrze, zaciąganie oleju ze skrzyni). Na odległośc ciężko określić ale może po przygrzaniu silnika (we dwoje przy pełnym otwarciu przepustnicy) zakleszczył się pierścień i stąd ten spadek mocy. Gdy moja się zatarła zakleszczyło się dwa pierścienie, spadła moc, zaczęła się dusić pod wiekszą górkę, ale nie wpłynęło to nic na palenie. Po zatarciu i ostygnięciu przejechałem ok. 60 km, na drugi dzięń odpaliłem od pierwszwszego kopnięcia (tylko ten spadek mocy był odczualny)
Odpowiedz